Khamis, 10 Januari 2013

Nak dapat ape pon kena usaha ^_^


assalamualaikum,,
annyeonghaseyo !!

it's 12:58am..
dan saya belum mengantuk.
why?
sebab saya tido petang tadi.
dah lame tak tido petang.
hari nie tertido plak *hahaha sengaja letak ter!!

baru lepas tengok Kpop Hero.
ade Shinee!!

dalam tu dorang cerita.
macam mane dorang daripada
rookie idol ke solid idol then terus jadi global idol.
dari 25.5.2008 dorang takde ape-ape sampai la sekarang.
Global Idol.
award sana sini.
*ProudShawol

so the moral of the story ialah..
no pain no gain.
untuk mengaitkan dengan kehidupan saya.
yeaa!!jenuh nak perabis 3 tahun nie taw.

1 tahun setengah bergelumang dengan kelas.
1 tahun setengah lagi bergelumang dengan darah.
maksud aku praktikal lahhh.

oh yeah!! saya rasa saya da wat terbaek dalam praktikal saya.
*kadang-kadang yea saya ngaku saya ada jugak wat silap.

alhamdulillah semua bole handle.
kena maki kena hamun kena perli dah cukup bagi masak la.
tu belum masuk lagi jelingan manja dari staf-satf yang kerek sikit.
hahaha.
Ya Allah..
Tuhan saja yang taw.

lepas nie. nak lalui fasa keje pulak.
memang hidup kaw nanti.
keje Shinee keje Shinee keje Shinee jelahhh.
*tu ponn kalau aku stil minat dorang.
aku rasa aku akan stil minat dorang kot.
sebab banyak dongsaeng2 yang minat dorang jugak.

hahaha baru-baru..
teringat..
aku ngan ma ade la selisih paham sikit.
ma cakap aku nie obsess sangat.
hidup aku kat umah asek ngadap lappy jea.
hahhaaa memanglahhh..
aku nak wat ape lagi.

aku rase aku berkpop tapi aku still bole urus hidup aku kira okeh la tu.
nak ape lagi kan.
*ayat penyedap hati.

ntahhhlaaaa.
sampai keje nanti jea kot.
bila aku da busy ngan something aku takde la
nak busy pasal benda lain da.
macam aku study dulu la.
aku suka cuti tapi aku tak suka cuti panjang.
bila aku cuti panjang mula la bosan.
nak kacau orang pon orang lain tengah busy exam.
aku terpinggir lahhh sorang-sorang.

agaknye ma nak aku kuar cari kawan then g lepak-lepak kot?
da semak sangat aku kat umah??
untunglah aku takde bf ke skandal ke yang dok dekat umah.
kalau tak dah lame aku g meliarkan diri..
hahhahahah nak gitu??
 aku pon dah lame tak feeling-feeling lari umah nie.

*ape la aku merepek??
ari nie aku nak balik kampung dan kat kampung takde internet.
selamat tinggal dunia.
aku akan jadi mayat pulakkkk kat kampung.

no no no no ..
aku takkan jadi mayat.
aku ade tanah yang perlu disambungusahakan.
aku ade lesen keta yang nak kena belajoo.
aku ada satu buku tebal resepi nak memasak.

lepas dah siap lesen baru aku come back home!! huhuhu.
sayang la internet aku.
rugi jea aku bayooooo.
aishhhhhhh..

pabo betul laaaa..
abis duit aku.
sia-sia jeaaa!!! 






kami kawan baik !! hahaha *kami pernah gaduh rebut bf mase F3.
budak-budak sangat mase tue.
hahahhaa pabo..
gado??
sebab rebut bf??
hahahaha tiap kali jumpe mesti gelak kuat-kuat sebab pikir pasal tu.
tiqah! aku sayang hang sangat!!


sementara tunggu ma, aku sempat lagi berselca.



hahahhaa my sloppy donut !!!
aku taw nampak macam tak sedap.
rase die bole tahan la..
ade la rase donut.
*malu betul.
don't worry. aku akan upgrade lagi skil masak aku.


so until next time,
CikHanis @ flamer tegar!!






Tiada ulasan: