Isnin, 21 Januari 2013

HubbyHo :)


Assalamualaikum !!
Annyonghaseyo !!

pagi-pagi tokwan da suruh aku tolong die buat bumbung reban ayam.
berhabukkk puiiiii!!
nasib bek ayam yang akan tinggal dalam tu.
ayam tak kisah pasal habuk.
hahahhahaa

I'm waiting for Running Man to be sub.
harap-harap aku ade internet bila dorang da siap sub nanti.
Ade CMH.. ade Sulli..
OMG ma favourite madu okey!!
she's so cute!!
*harap-harap dorang ade jodoh. hahaa
*rela Sulli dari Y ahjumma.

kawan twitter aku dah abis exam.
hahaha aku terlepas pandang mention die.
lepas nie boleh la gedik sama-sama.
*lalalalalala

jadual keta aku ade lagi 4 jam.
pas 29hb test. OMG aku takut.
Ecah dengan bangganya call aku then cakap..
wehhhh aku da lulus test.
jeles tak?? hahahhahaa
ngek kawww!!
kenapa dalam dunia nie selalu jea orang nak wat aku jeles??
semalam adik Sue aku wat aku jeles.
hahahhaa kaw kaw punyaaaa..
bole plak cakap hobi terbaru wat orang jeles.
ko nak Unnie ko mental sayang?ahhahaa

btw semalam.
aku pergi kenduri makcik aku.
well aku kan poyo-poyonye..
pakai baju kurung tapi ganas.

ternampaklah..
my ex future mother in law!!
hahahhaha ex future siap !!
aku salam la die..

Hanis lama tak call Cik yati kan? Tukar no ke?
aku cakap la tak. pakai no tu jugak..
salam peluk siap..hahaha
die tanya Hanis watpe sekarang?
Hanis cuti. Dah abis ngaji da.
Tunggu dorang panggil jela.
then cik yati g dapur..
Sadis jugak la.
then aku tolong-tolong sikit.
then aku balik.
adehhh..

so far so good !! dorang wat page untuk PPW 2013.
so nanti kalau da dapat keje.
bole la bincang dalam tu pasal rumah ke transport ke.
hehehe 
aku plak bole cari madu!!
#TeamBiniBiniMinho !!!
so enjoy your Monday pep!!

layan HubbyHo XD


He's cute kan? 
*melting.. O_o





Tiada ulasan: