Ahad, 13 Januari 2013

Demi Cinta Ini


Tak taw da kali ke berapa aku cuba tenangkan diri nie.
memang serius pilu+sedih+semua ada.
asal bukak twitter mesti payau jea rasa kan.

ni 1st time dorang datang Malaysia.
dan aku memang tak bole pergi.

antara sebabnye ialah :
1) nak pergi tu kos !!!
aku dahla menganggur so aku serius takde duet nak beli tiket bagai.
2) aku tak biasa ngan KL. so i need someone yang bole jadi Tourist guide aku.
* well i have someone in my mind tapi die keje.
*fullstop
3) my mum sure tak bagi !! 

so pujuk diri sendiri.
then cakap.
Takpe hanis.
next time.
bile kaw da keje nanti pergi la mane pon.
pergi SWC okehhh.
janji?
janji!!

 :)

okey. dah happy balik.
takpe.
demi cinta ini.

annyeonggggg !!!




1 ulasan:

Lily- berkata...

Ini!Memang unnie mental breakdown gila2 sbb dah la first time.Tak dpt pergi pulak tu.Sad lifeu :/