Selasa, 25 Disember 2012

My Family My life..


annyonghaseyo!!
pang gap shimidaa :D

aku baru jea sampai jawi dalam kul 7 tadi..
hehee then rasa nak update sebab banyak bende nak cite..
3 hari berturut-turut percutian kami satu family..
serius best!!
bermula pada hari ahad 23/12..
kami pergi rumah toklang kat guar kepayang,sg dua penang.
macam biase..
aku siap paling awal sebab aku memang pantang kalo dengar
nak g mane-mane..
aku mesti siap awal..
sementara aku tunggu dorang siap aku berselca-selca..



*awww couple


*that's my cousin..

kat umah toklang..
we celebrated birthday Danial a.k.a Nan..
die anak tokngah aku..
happy birthday Danial :D


cikyam yang nak tulis jiwang karat gitu.. LOL
*semua orang gelak bile bace..
untukmu danial??
hahaaa


*birthday boy!!


gelojoh mkan kek!! haha
tau la lapooo..
oh my adik..

then malam tu kami makan satay yang mama i belanja..
kire kenduri la tu untuk ihsan dapat 7A ngan aku abis belaja..
200 cucuk habis untuk kami semua..
gile gile makan satay..
aku diet so aku makan sikit..
hahaha

so then next day!!
hari yang ditunggu-tunggu telah tiba!!

THE CARNIVAL DAY!!!!
aku lupakan umur aku yang 21 tahun nie
dan terjun bersama adik-adik..
EPIC!! 
wat terjunan lagi..
hahhahaa..
banyak sangat keriangan yang kami dapat di sana..
*ayat promote..
hahaaa nak cite pon taktaw nak cite dari mane..
yang pentingnye bile nampak mamat hensem jea..
wani mesti tengok aku..*wani anak toklang :D
pas tu senyum senyum..
ang jangan wani..
along dah ade pakwe taw..
jangan ajak along g ngorat ek..
hahahaa..

kami naik bende yang tinggi2 tu..
yang nek pakai pelampung tu..
dari atas sampai bawah..
aku nie kecut perut da naik..
boboy bole selamba jea..
hahaa!!
then jerit dalam slide yang ade bumbung tu..
hahaha..

best gile..
best lagi bile datang ngan family..
orang2 yang pergi sane memang sempoi..
kami nek pelampung then pegang ramai-ramai
macam train!!
sonok!!
pas tu main ombak..
bila kena ombak train kami terpecah..
orang yang tak kenal pon main sambung2..
hahahhaa yang paling best pelampung PERCUMA!
bole amik jea..
terbaekkkk!!

*pic takde sebab aku tak snap ..
aku sibuk men air..
hahaa..

lepas tu..
hari seterusnya iaitu hari nie..
kami pergi berkelah di PANTAI MERDEKA..
my mama suh upload pic then cakap "percutian keluarga ke Phuket"
hahahaa..
oke mum.. 


ini percutian keluarga kami ke phuket.. :)
so much food..
hancur beb diet aku..
termakan nasik sebab tengok sambal sotong panggil2 aku..
oh mennnnn..

adik-adik jea yang mandi kali nie..
aku tak mandi pon 
*sebab aku takut hitam nanti..

aku dok kat darat jela..
sambil snap selca..
lalalalalaa
*tak dengar tak dengar tak dengar..


*cikyam jadi back ground..



















oke da siap upload gambar..
omg sakit pinggang..

da siap berkelah so kami pon balik..
kami balik jawi ..
so sekarang aku bole guna internet..
*sebab tu rajin update..

until next time,
cik hanis.















Tiada ulasan: