Sabtu, 30 Mac 2013

Last Day in March!!


12:08am!!
31 march 2013!!

assalamualaikum!!
Annyeongggg!!

short update before sleep!!
wahhhh..dah keje 2 minggu!!
alhamdulillah~

yea keje penat tapi enjoy..
Saya takut doktor india tu..
die dah marah saya dua kali..
yaaahhhhhh~ 

u marah i kali ke 3 memang aku benci hang sampai mati!!
cabaran weh keje sini..
busy-kelam kabut-patient mengamuk-
sabar jelah..
tambah keje dengan men!!
lagi terasa cabarannye!!

yea..nasib baik kawan-kawan oke..
aku keje petang sorang..
bole teman aku makan..
then nak hantar aku balik..
aku cakap tak yah..
aku bole balik sorang..
Thanks bro!!

senior pon setakat nie okey..
ade gak kerek but it's okay..
this is life..
tak kenal maka tak cinta..
kite belum kenal..that's why la awak kerek kot..
tapi takpe..
Tuhan bagi saya duk Ipoh sebab Dia tahu saya mampu..

hari nie terpaksa mintak duit kat mak..
I'm sorry mak..
along belum dapat gaji..
nanti along bayar balik semua yang along pinjam yea..
mak macam marah jugak sebab die cakap die takde duit sangat..
tapi die mintak no acc jugak..
hahhaaha yeahh..
she loves me..
die mesti bagi punya..
tbh aku pon tak taw aku guna duit aku g mane..
aku beli makanan..
ngan air mineral kot..
huhuhu..

I'm sorry..
honestly aku agak boros tapi yeah..
macam mane nak ubah yea?

SHINee dah buat goodbye stage..
huhuhu sedihhhhh..
terasa macam baru jea dorang comeback hari tu..
dah guudbye stage dahhh..
best of luck SHINee...

lepas nie buat Japan Arena Tour plakkk..
best la Shawol Japan..
boleh jumpe SHINee baby!!


prinsip sekarang :
 kerja kuat kuat macam SHINee ^^
 baru bole beli umah untuk mak..

aaahhh...2PM plak nak comeback bulan 5 nie..
yipppppieeeee..
bole tengok dorang lagi ~
Jay Park pon nak wat album baru !!
hahahaa happyyyyy!!!

 nak tido!!
good nite!!
annyeong CMH !!
I ♥ You !!!

this is why i love them!! They are abnormal!! XD


 



Tiada ulasan: