Jumaat, 24 Ogos 2012

To The Beautiful You..


Assalamualaikumm..selamat pagi..
sekarang menunjukkan pukul 4:38 pagi dan saya masih lagi belum tido..
sebab baru jea habis tengok cerita baru yang buat saya jerit-jerit dalam hati..
*mampus nak jerit luar hati..mak bangun ketuk kepala aku..

rasanye tak terlewat lagi kot nak wish 
selamat hari raya maaf zahir batin kepada seluruh umat islam
yang menyambut hari mulia ini di seluruh dunia..
saya merendah diri dan merendah hati..
memohon ampun dan maaf..
atas kesalahan dan kekhilafan saya terhadap kalian..
sepanjang kehidupan saya..
maafkan lah saya..
kerana kekasaran bahasa..
kekasaran tingkahlaku..
dan kekasaran fikiran..

saya jugak telah memaafkan..
insan-insan di sekeliling saya..
jika mereka ada terbuat salah kepada saya..
tak elok berdendam kan..
kite bukan hidup lame sangat..
seselesa mane pon hidup kita sorang-sorang..
kite tetap perlukan keluarga dan kawan-kawan..
yang menyokong kite..

saya bukanlah alim sangat..jauh sekali macam ustazah..
walaupun pernah bercita-cita nak jadi ustazah dulu..
banyak perkara yang saya buat selama nie..
mengikut kata hati dan nafsu semata-mata..
jarang sangat lah nak buat dengan ikhlas..
melainkan rasa terpaksa..
mana-mana tindakan saya yang tidak munasabah dan terover tu..
saya seikhlasnya memohon maaf..
semua perkara tersebut tidak bole dipadam dari buku catatan amalan saya..
cuma yang saya mampu hanyalah berusaha untuk tidak melakukannya lagi..
dan bertaubat dengan bersungguh-sungguh..

saya mempunyai insan-insan yang besar hatinya..
yang akan memaafkan saya walaupun ape jua dosa saya kan??
semoga hati kalian lebih mulia dari saya dan sudi memaafkan insan ini..

sampai situ dulu..
jumpe lagi..
#to the beautiful you#
p/s : oh yaa.. saya selitkan kenangan Aidilfitri 2012 kami disini..



my little dongseng..


my proud family..


You Know Who!!
*macam harry potter tu..hahhaaa..






Tiada ulasan: