Sabtu, 11 Ogos 2012

i hate LDR..


yappp..
i hate LDR..
LDR = long distance relationship..
so tak payah la ko tanye aku kenapa aku tak angkat call..
tak balas msg..
sebabnye hanya satu..
i hate ldr..

sudah la cukup sudahhh..
aku menderita sebab ldr yang bertahun-tahun nie..
aku da serik..
aku da give up..
biarlah aku hidup sorang-sorang..
takde bf..
janji aku tak menderita sebab ldr lagi..

orang memang cakap senang..
yang rase tu lagi perit..
ko tak penah rase ko jawab senang la..

ko ada segalanya..
keje..rupa..ilmu..duit..
tapi sorry..
aku tak berniat nak berkawan lebih rapat dengan ko..
sebab aku tau..
aku takkan suka hubungan nie..
aku takkan serius..

alhamdulillah..
hidup aku da masuk fasa yang menarik..
fasa yang aku tunggu..
tak sabar nak habis belaja..
aku nak keje..
keje..
keje lagi..
then kumpul duit..
aku nak travel malaysia..
pas tu aku nak tunaikan wishlist diri sendri..
dan juga wishlist my family..
kalau lah aku bole pikir macam nie dulu..
mesti aku lebih hebat kan..
well..
Tuhan nak bagi pengajaran..
aku dapat dugaan..masalah..
sebab Tuhan nak suh aku pikir matang sikit..
*da matang sikit nie..
hahaha..

semoga satu hari nanti..
aku tak perlu susah merayu kasih pada yang tak sudi..
dan jodoh tue depan mata jea..
aminnnn..

raya kali nie mungkin tak macam raya..
sebab moyang aku sakit kat hospital seberang jaya..
bile aku dapat tau nie pon..
aku punye mood raye hilang..
aku dah takde mood nak beli kasut cari tudung..
maybe makcik aku pon da tertunggak wat kuih raya die..
Tuhan sedang menguji kami..
ini raya terakhir sebelum aku kerja..
dan aku cuti 2minggu pulak tu..
aku ingat nak raye bersungguh-sungguh..
tapi maybe tak kot...
semoga Tuhan memberi yang terbaek utk kami..
dan akhirkanlah penderitaan kami dengan kesudahan yang Engkau telah aturkan..



1 ulasan:

Lily- berkata...

Huu..semoga dongsaeng akan jumpa jodoh lelaki yang handsome mcm minho,friendly mcm jaypark and ada agama..possible x klu jaypark/minho convert to islam?^^