Sabtu, 23 Jun 2012

im feeling so ALIVE..


kadang-kadang manusia nie selalu berpura-pura..
hanya family seseorang jea yang tahu perangai sebenar seseorang..
kalau depan orang..
baik sangat..
tapi depan family..
aiyaaaa..
bole lagi mengamuk-mengamuk..

sebenarnye hari nie aku mengharap family outing yang bahagia.
tapi..
hmmm..
aku tak taw ape masalahnye...
have to many people in family sometimes wat aku rase sesak dan tak adil.
arghhhh..
macam nie la rase kalo cuti lame..
rindu alor staq..
rindu nak care pasal diri sendiri jea..
hmmm...

P/s : honestly aku kecewa ngan family aku hari nie.
tapi tak taw nak cakap kt sape..

me just came back from BS petang tadi..
thanks to family makcik kamariah bagi kami tumpang rumah die...
just cannot imagine how happy my mum bile..
angah cakap "mak!! gambar abang ipaq!!"

ma.. kenapa ma suka sgt??
aiyaaa..
anyway..nite people..



wishlist sebelum mati :
a) nak melancong pergi Korea .. sekali pon jadi lah..



gerun tak pose i?? hahaha...
eh dude, kalo ang bace nie crdt aku expired..
tak bole msg..
semoga telinga ang cepat sihat..
dan tak sakit lagi..

sorry  kalo ang rase aku macam tak bape nak care sangat..
honestly aku kisah sangat..tapi ntah..
makin tua ni aku makin sensitif kot..
xtaw macam mane nak express kan kat ang dude..
hahhahaa.. ayat terabur..
anyway get well soon...








Tiada ulasan: