Ahad, 17 Jun 2012

1:59am


it's 1:59am..
everybody are sleeping except me..
terasa macam nak update blog..
sebab rase macam da lame tak update..
sorry decoration tak siap lagi..
tak taw kenapa tak bole nak tukar template die..
die tulis ade error la ape la..
so perasaan nak update jadi malas.

sepanjang mula cuti sampai hampir minggu ke tiga cuti..
aku duk umah jea..
tak g mane pon..
macam selalu jugak..
yea aku paham..
bajet kewangan yang tidak ada memaksa aku bercuti die rumah sahaja..
takpelah..
nanti da keje bole la pergi jalan-jalan..
kumpul duit banyak2 boleh lah travel satu malaysia..
insyaallah..

i got bad news from my mum yang balik kg hari sabtu kelmarin..
my ohsem is dying..
most of the chicken are dead..
sbb penyakit hawaq (penyakit ayam)..
aku tak ikot mak aku balik kg..
kalo aku ikot aku mesti macam burst of tears lah tengok my ohsem is dying..
sekarang aku tak taw nasib die macam mane..
kalo die kuar mgkin die akan bertahan 2 3 hari lagi..
kalo tak..
die mungkin da mati skrg..

hmmm..
that's y lah kite tak bole nak sayang sgt kt something..
xkisah la someone ke something ke somewhere ke..
bile saat berpisah tu wajib..
tak guna jgak..

*yawninggggg..
aku kan jenis malas nak ingat cerita lama..
aku malas nak pikir..
dalam otak aku yang lepas tu lepas lah..
tak guna pon nak ingat lame2..
die tetap pergi..

ahhh ngantuk..perlu tido..
bagun awal esok subuh..
oke?
kpop kpop jgk subuh kena lah awal..
nite peepppp..

Tiada ulasan: