Rabu, 16 Mei 2012

for mak.. i love you!!










































































































































































i have nothing to say act..
sebab tue sume gambar takde caption..
so saya kumpulkan gambar kenangankenangan kami..
hope bole print kan sume gambar nie then albumkan..
as a gift for mother's day..

saya memang taktaw nak bagi hadiah ape kat mak saya..
cuma saya nak mak saya tahu..
saya berjanji akan obey cakap die..
saya takkan bercinta dengan orang yang die tak suke..
saya akan kenalkan kt die dulu sape yang saya suka..
saya janji saya akan jaga adik-adik..
akan tolong adk-adk saya lepas saya keje..

chan dah awal awal lagi mintak saya beli moto utk die..
al right..nt along beli okehh..
doakan along yea mak..
huhuhu..

so saya dah pikir..
my priority adalah pada keluarga..
jadi saya akan mintak kedah..at first..
secondly penang..
and third johor..
for my buddy..

saya percaya..
Tuhan dah mengaturkan yang terbaek dalam hidup saya..
jika Dia telah tentukan takdir saya..
saya akan menerima dan percaya itu takdir saya...
insyaallah ~








1 ulasan:

Lily- berkata...

:')Hope your dreams come true,my dear dongsaeng.