Jumaat, 26 April 2013

Happy #WhySoSerious Day!!! ^^



Assalamualaikum!!!

Annyeonghaseyo!!!
*excited kan bunyinye??
hahahaha..

hari nie banyak benda happy berlaku..
oke mula dari pagi..
aku bangun lambat tho..
huhuhu nasib baik adira bilik sebelah kejutkan aku..
serius tak sedar..
aishhhh..
lupa kunci alarm plak tu..
memang lesaplahh subuh aku..
 g kelas amik exam basic life support..
menatang ape ntah..
jawab seikhlas hati yang mampu..
yang tak taw sedapkan jari tembak jea..
lepas tu aku balik..makan..

bukak twitter semua adik beradik kalut pasal MV keluar pukul 11 KST..
aku pon tunggu jugak la dengan  semangatnye..
hahahhaa
 SM tak lambat kali nie..
die release betul2 pukul 11 KST...
bagus!
bila dah kuar aku pon tengok!!!
Ya Allah...
comel sangat!!!

geram gile aku tengok sekor2..
konon zombie lah..
tapi tak jadi zombie sebab cute sangat!!
Taemin buat bunny tu mic!!! ase nak bunuh2 die..
hahahhaha comey sangat!!

lepas tengok aku pon tido..bangun siap g keje..
well petang nie aku ade kelas menjahit..
sabar jelahh..
aku jahit kepala sorang adik tu..
aishhhh budak2..
biaselahh..
merengek sakit..
bergerak sana sini..terpaksa la doktor tolong pegang kepala adik tu
sementara aku mejahit..
perghhh..
mencabar.
budak2 sekarang pandai kan..
mak die pujuk nak g mydin ke ape tahh..
tapi mall la...nak beli itu ini..
aishhhh
nanti zaman aku ade anak kena pujuk anak cakap nak bawak g mall ke?
*just terpikir..
keje ngan anuar hari ni..
bole jawab soalan die rase bangga gile kan..
ahahaha
balik keje..
g makan ngan budak2 petang..
balik on9 tengok twitter ade latest picture jonghyun!!!

OMG~ ~~~
JONGHYUN IS BACK!!!!
DIA NAMPAK HANDSOME SANGAT!!!
DAH TAK RISAU!!
: D

oke dah nak tido!!
gud night!!!


Ini muka semangat pergi keja!!!




Ini musfirah :) kawan katil sebelah kanan aku baring sekarang..
harap maklum muka aku macam mayat kalau pergi kelas/ CME!!




Ini Shafifi Aishah :D kawan katil sebelah kiri..










Tiada ulasan: